20 Kasım 2010 Cumartesi

Boktan Ruh Hali

Bugün yine ruh hali yeni yapılmış, üstünde dumanı tüten bok kıvamında. Bazen de bu durumun tanımı önüne geçen herkes tarafından sikilmişlik hali olarak da değişebiliyor. Gözaltları morarmıştır yıllardır uykusuz gibi, surat bembeyazdır, bakışlar boşalmıştır, saç baş darmadağınıktır. Zaman zaman olur bu hal bende, bilirim geçicidir ertesi güne bir şey kalmaz ama bu defa uzadı biraz. Her fırsatta hayatın amına koyan beni bu hale getiren ne? Çok iyi biliyorum bunun ne olduğunu, kendime kısık sesle söylüyorum da ama öyle kısık ki sesim duyamıyorum. Tamam, itiraf ediyorum anlamazlıktan geliyorum. Ne yapayım çok koydu, çok pis zoruma gitti. Egom yerle bir bile değil, yerin altına girdi. İntikam almak hiç bana göre olmamasına rağmen intikam peşine düştüm. Bu intikam alma hevesim iki üç güne geçmezse arkadaşa yapacam bir güzellik. Kesin elime yüzüme bulaştırırım ama deneyeceğim bakalım. Belki beceririm, buz etkisi yapar da şu sikilmiş sıpa modundan çıkıp normal bir insana dönüşürüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder